Στρατηγική Εκπτώσεων.
Τι είναι η Έκπτωση;
Έκπτωση είναι η μείωση είτε του χρηματικού ποσού είτε ενός ποσοστού της κανονικής τιμής πώλησης ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Για παράδειγμα, μπορεί να προσφερθεί έκπτωση 10 ευρώ από την τιμή καταλόγου ενός προϊόντος ή έκπτωση 10% από την τιμή καταλόγου.
Η μείωση των τιμών σε μία επιχείρηση μπορεί να αυξήσει την επισκεψιμότητα των πελατών, όσο και τις πωλήσεις αλλά και να “αδειάσει” το παλιό απόθεμα. Μία επιχείρηση μπορεί να ακολουθήσει την τακτική των “εποχιακών εκπτώσεων” ή να διατηρεί κάποια είδη σε έκπτωση όλο τον χρόνο. Έκπτωση μπορεί να σημειωθεί τόσο σε προϊόντα όσο και σε υπηρεσίες.
📌Τί οφέλη έχει στην επιχείρηση η στρατηγική εκπτώσεων...Να σημειωθεί ότι οι εκπτώσεις ωφελούν τόσο τους πελάτες όσο και τους ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων.
🎯Εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε μια στρατηγική τιμολόγησης με έκπτωση υπάρχουν μερικοί τύποι εκπτώσεων από τους οποίους μπορείτε να επιλέξετε εκείνον που ταιριάζει καλύτερα με την επιχείρησή σας ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε.
Τύποι στρατηγικών εκπτώσεων
Διαφημιστικές εκπτώσεις : προσφέρετε εκπτώσεις σε όλα ή ορισμένα προϊόντα για περιορισμένο χρονικό διάστημα.
Εκπτώσεις έγκαιρης πληρωμής: Εκπτώσεις που προσφέρετε στους πελάτες για την εξόφληση των τιμολογίων τους πριν από την ημερομηνία λήξης.
Εποχιακές εκπτώσεις: Εκπτώσεις που μπορείτε να προσφέρετε στο τέλος μιας σεζόν (π.χ. χειμερινές εκπτώσεις).
Εκπτώσεις επιβράβευσης: Εκπτώσεις που μπορούν να λάβουν οι πελάτες εάν ξοδέψουν ένα συγκεκριμένο ποσό ή πραγματοποιήσουν έναν καθορισμένο αριθμό αγορών.
Εκπτώσεις παραπομπής: Εκπτώσεις που προσφέρετε στους πελάτες για να παραπέμψει κάποιον στην επιχείρησή σας.
Εκπτώσεις όγκου: Εκπτώσεις που λαμβάνουν οι πελάτες όταν αγοράζουν χύμα.
πηγή: https://www.patriotsoftware.com/blog/accounting/discount-pricing-strategy-examples-different-kinds/